me and babe and our kids

me and babe and our kids

måndag 7 juli 2014

Sluta med välling.... Oh crap..

Jag och min sambo hade kommit överens om att vi ska vänja av pojkarna vid att dricka välling på natten... Visste de kommer bli jobbigt men kommer vara värt de...

Detta var jobbigare än jag trodde :(

Det är en halvtimma sedan pojkarna väckte mig och yngsta gråter ännu, han hade lugnat sig en stund men storebrorsan skulle såklart gallskrika så han skrämmer upp sin lillebror...
Det hjälpte inte direkt att jag var där inne och försökte lugna dom för min äldre son börja gråta och smått skrika typ... Jag kunde knappt göra något förän nån av dom börja gråta så gick ut...

Det är jätte jobbigt och höra dom gråta och man kan inte direkt göra något... Sitter och funderar på att ge dom välling iaf så kanske dom blir tysta och lugna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar