me and babe and our kids

me and babe and our kids

fredag 3 februari 2012

mår lite bättre nu

verkar börja ljusna lite men vågar ändå inte riktigt glädjas åt det då jag e van vid att de sällan håller sig länge.
imorgon blir det full  rulle hela dagen.. sen kanske prata lite med släkt i tele får se med tiden..
idag har det oxå varit fullt upp men ite vila emellan åt ..läser en fakta bok och blir trött i skallen efter en stund.. så nr man ska vila lite så kommer en gör en pigg igen haha..
Spelat lite monopol disney...blev bankrutt men kul var det iaf.
blir snart sängen och upp tidigt imorgon.




En väninna undra häromdagen om jag kunde ta bort henne som följare men har inte hitta hur man gör de..om de går ens..
Om hon nu inte vill läsa min blogg mer så för hon väll dölja den för det tror jag gick.
Annars  vet jag inte.. Har inge internet om jag inte sätter in mitt simkort i "..."mob o koppla till datorn o den e seg.

2 kommentarer:

  1. Då du tagit bort mig som vän inne på FB, så kan jag själv ta bort mig härifrån. För jag vet att jag dig inget ont gjort, mer än varit orolig för dig. vilket jag varit helt ärlig mot dig om o inte menat för att förstör på nått vis för dig.
    Men har förstått att detta inte passar dig...

    Lycka till med allt!

    SvaraRadera
  2. Hoppas de går bra för dig med flytt å hela alltihopet. Hör av dig när du kan. Kram

    SvaraRadera