me and babe and our kids

me and babe and our kids

lördag 28 januari 2012

en stor förändring...

...kommer att ske..både om några månader och inom några dagar..
Det finns nog endel som undrar vart jag tagit vägen och vad det är som händer..
Jag skulle kunna berätta men vill inte göra det över en blogg...det är en lång historia..typ...
men ja det är inget som hänt med vilje utan saker som bara måste göras när något händer..
Folk får tro och tänka vafan dom vill, det viktiga är att jag vet hur det verkligen ligger till.
Jag har inte varit borta från skolan den senaste tiden med viljes utan något jag blev så illa tvungen att göra..
Min mobil har gått sönder så har inte kunnat ringa till skolan eller få tag i nummer och ringa dit..En av lärarna vet om endel sen innan jag försvann..
Men dom kommer få reda på allt..om dom inte redan vet om det.
Vet inte vad mer man ska säga.. Försöker ha det lugnt och slappna av men det är inte så ofta det händer.
Har fullt upp i stort sett hela tiden och humöret är som en berg och dalbana..
Många tanar snurrar runt i skallen och vet att det är många som jag kanske aldrig kommer få svar på..men nu är det viktigaste att man överlever varje dag på något sett...ens tid börjar rinna ut känns det som..Hur detta ska sluta återstår att se... Kanske de nångång är på min sida och går min väg..

3 kommentarer:

  1. Kan lugnt berätta att läraren inget sagt, får den inte göra pga tystnadsplikten...
    Vi andra är mest oroliga, men får acceptera att du inget vill berätta just nu o det känns jobbigt även för oss som bryr sig om dig.
    Men visst, väljer man att stänga ut människor som bryr sig om dig o är dig ärliga...vad räknar du med? Jag kan bara hoppas att allt löser sig för dig, vad som än har skett...tvivlar på att jag någonsin får veta vad som hänt. Men hoppas du får tag om ditt liv o allt löser sig för dig.
    Jag känner väl mest nu att jag orkar inte oroa mig för någon förutom mina barn, när personen inte tycks bry sig om hur dennes beteende oroar dom som bryr sig. Fick inte mycket gjort den dagen då du försvann o man frågade mig om jag visste var du var samt du inte svarade på din mobil förrän senare på dagen då han svarade i den o man sen fick tala lite med dig.
    Har ingen aning om vad som skett, men du om nån vet hur orolig jag är för dig...
    På onsdag börjar vår utbildning på det nya stället, tär i mig att jag inte får ta ett avsked med dig...men jag vet att jag inget kan göra åt saken.

    SvaraRadera
  2. Hör av dig när du kan bruden! Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska höra av mig så snart jag kan :)kram på dig kusse <3

      Radera