me and babe and our kids

me and babe and our kids

tisdag 3 januari 2012

möööh

svetsat engång idag...wow ...och det gick åt pipan...ofc -.-''
vart till kuratorn och där gick det bra.
Fick typ veta att jag o "..." kommer nog inte kunna ses idag..jätte tråkigt :(
han ville komma i morse men då hade jag redan kommit till skolan..skulle ses under lunchen men då var det lite osäkert så skrev att jag skulle gå till skolan..när jag passerat np skolan så ringde han och var hos mig. FAN OXÅ >.<
ajja inte så mycke o gåra åt saken.. kan vi inte ses så kan vi inte :/
uppskattar väldigt mycke dom gångerna vi ses och känne rmig så glad även om det är svårt att visa det vissa ggr.
Saknar han sjukt mycket :(
men blir att läsa bok eller se en dokumentär när jag kommer hem..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar