me and babe and our kids

me and babe and our kids

onsdag 11 januari 2012

tankar snurrar...

dom senaste dagarna har väll inte varit nå "vanliga" dagar för min del...
i morse när jag gick till skolan så var man både lugn och orolig..
men efter andra telefonsamtalet så rasade allt lixom...
Jag blev arg och ledsen..kunde dock inte gråta..
var så förbannad och kunde inte vara stilla..
satt o snacka med lärarn ett tag o försöka hålla sig lugn är jobbigt..
blev fort som tusan hem sedan ..sen har de varit o hålla sig hemma hela dagen..
telefonen har ringt men inte velat prata med någon pga ilska och besvikelse..
stängde av den för o slippa se sms o tele ringa..bara slagit på den då och då och kollat..svarade på ett sms att jag var hemma och senaare att jag inte kännde för att prata med någon.
Antingen så förstår dom eller oxå inte..inte mitt problem iaf.
somnade i soffan och sov ett par timmar..sen har man kollat film och ätit..höll på somna för ett tag sen men nu är man pigg igen...vet inte om jag ska se en ny film/filmer tills jag somna eller vad jag ska göra.

Har väll mer elr mindre fått bevis på att man i stort sett aldrig kan lita på någon oavsett vem personen är..
Förstår inte hur dom tänker ..förtllfället orka jag inte ens lyssna på nån förklaring elr något.....
dålig stil är vad de är!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar