me and babe and our kids

me and babe and our kids

lördag 7 januari 2012

lugn dag..

sov lite bättre inatt..
tagit de lugnt än så länge..kollade ett avsnitt på bigbang theory sen när jag skulle läsa nsd på nätet om min kusin (han ska öppna ett gym) så funka inte internet..tänkte okey vad nu? starta om datan.kolla ut mot hallen och ser att inga lyser på bredbands saken samma på routern..hmm? ..kollar inget händer när jag slå av o på strömmen osv..går in i köket för tänkte dricka te då jag var hungrig..ska tända lampan men inget händer..bestämmer mig för att kolla propparna..trodde först den var sönder men så visa de sig att de var från gammal som var kvar och den som var i var hel..
ringer ett samtal och få veta att dom kan ibland vara sönder ändå..säger att det ska finnas proppar nere i källaren så jag får ta med proppen o jämföra...hittade en enda och den var redan trasig..okej får gå och handla...tänker direkt på saluhallen men får för mig att gå till hemköp före o kolla..dom hade inget så går till saluhallen..borde gått dit direkt då dom hade rätt modell..köpte lite kött och ett wienerbröd B)
den slank i magen på engång ;) satte i proppen o strömmen kom tillbaka :) ..åt lite frukost och nu tar jag de lite lugnt..
ska senare till "...." och hämta mina kläder från honom då han själv alltid lyckas glömma de hihi
ikväll blir de grytbitar och potatisgratäng till middag :) hoppas denna gratäng smakar bättre än den jag åt sist ^^'
sen blir de ev läsa bok annars kolla lite film och ta de lugnt :) är inte så jätte sugen att ta nån promenad i regnvädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar