me and babe and our kids

me and babe and our kids

fredag 6 januari 2012

musik o minnen...

Har legat och lyssna på endel musik på youtube...vissa låtar får en att tänka på nån person eller händelser..finns säkert många låtar som man har minnen ifrån men som man inte kommer på för tillfället..tänkte iaf nämna några o vad jag tänker/minns..när jag hör nån låt

Muse-starlight - en låt text som "..." tyckte passa in på mig (lite osäker) för ca 3 år sen..minns dock inte om vi träffats elr ej.

Aerosmith-I don't wanna miss a thing - så känner jag för "..."

Maroon 5- moves like jagger - en kväll på pc med 2 vänninor och den enas syster

Pitbull ft Marc anthony- rain over me - när blondie vill att man ska spela ajajaj låten ( I...I ..I)

Wednesday 13- I wanna be cremated - när jag och "...." var på kb i malmö och kolla på sångaren..en kväll man sent kmr glömma

Arvingarna- Eloise när jag var med min kusin och hennes kompis och kolla på dom och stod nära högtalarna...fick en rätt rolig bild på sångaren

The Rasmus-in the shadows - när dom var på kiruna festivalen och sjöng gubben noa (tror jag de var) på finska...publiken ropa engång till och en i bandet började om på nytt...blev nästan en 3e gång oxå.

Lordi-hardrock hallelujah - mycke trängsel och hade kort temprament..fick säga till åt vissa som lyckades stöta till mig elr min lilla syster som var ganska rädd när de knuffades.

In flames-Dead alone - sångaren i in flames kör lite allsång med publiken med sina låtar

Papa roach- No matter what - tänker på "..."

Las kechup -ketchup song - jag och farmor dansar som dom gör i denna låt

Jerry williams- did i tell you - var tillbaks i kiruna och saknade "..." lire extra när  jag hörde denna och vissa andra låtar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar