me and babe and our kids

me and babe and our kids

söndag 8 januari 2012

morning...

Happ det blev inte många timmars sömn i natt...var trött rätt tidigt (om man jämfört med dom senaste dagarna/nätterna) men kunde inte somna..trodde jag skulle bli vaken hela natten men lyckades somna...vakna till och från..sista gången var vid 4.21 och då kunde jag inte somna om nå mer..
Sovit hos "....." i natt..vi kollade på troja..sen nanna vi..
Han var redan vaken när jag vakna..så vi tog och kollade lite family guy..
vi snackade lite och han följde mig sedan hem vilket var rätt mysigt och skönt.
Hade tänkt prata om endel i tankarna men fick på nåt set tinte ut nåt när man väll träffades..ajja de kmr väll ut snart.
fått i mig lite frukost och ska snart gå till skolan.
Har blivit nu jätte trött och är inte på vidare humör så lär nog försöka hålla mig för mig själv..orkar inte direkt prata med nån och ha ett fake leende...
ska till af och något annat möte..måste fråg aom det går åh byta tid då jag ska till af 13.15 och det andra kl 14. har verkligen inge lust o snacka med nån men det måste göras..hoppas att detta löser sig.
Är trött på motgångar osv..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar