me and babe and our kids

me and babe and our kids

måndag 9 januari 2012

grrrr....vrf?????

kolla nyligen i reklam bilagorna nu har dom en massa erbjudanden till billig peng...endel för endast 10kr...varför nu när jag inte fått mina pengar ännu??? ajja får gå och handla lite, vill ju passa på när dom har erbjudande (hoppas de finns kvar nåt när man kommer ^^) sen handla ägg och sånt så man kan göra plättar för jag e sjukt sugen på det.

Blev ingen lång skoldag för mig idag..när jag stod och svetsade så börja jag känna mig snurrig o de börja svartna för ögonen..avbröt och satt ner en stund tills de lättat och fortsatte men de kom snabbt tillbaka.så fick gå ifrån..ta av mig tröjorna då jag kännde mig väldigt varm..blev inge bättre o all belysning var jobbig..hoppades på att lite mera frukost skulel hjälpa men icke..så blev o säga till läran och han tyckte de var bättre om jag gick hem o vila en att jaag ev svimma i nån hörna typ i båset.
på vägen hem så kom "...." mötte upp mig.. följde med mig hem..snacka lite saker..var väll endel jag tänkte på men kunde inte få ut nåt..tankarna bara snurra..
men hoppas allt löser sig.
vi låg ett tag och myste..han låg och höll om mig och jag somna nästan men han väckte till mig o emellan åt kom jag på att jag måste hålla koll på tiden till af. så tyvärr fick vi avsluta våran mysstund.

På af så fick jag veta att jag inte kommer fortsätta mer på svetsen...har förlängning till sista jan men ersättning från fkk tar slut den 20e. ..handläggaren skulle kolla upp med en på skolan om jag skulle fortsätta elr gå över till nån jobbcoach..ska först få chansen o gå på ett möte så jag kan få en uppfattning om de hela osv..
så de är en massa saker som kmr hända osv..så får j use hur allt kommer att gå..

fan vad man e glass o godis sugen :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar