me and babe and our kids

me and babe and our kids

fredag 20 juni 2014

Ex...

Igår hörde mitt ex av sig och frågade om jag ville att vi skulle ses när pojkarna fyller år och fira dom.

Jag blev återigen tvungen att säga till åt han att han får först ta kontakt med soc och snacka..
Vilket är något han inte kommer göra, varför vet jag inte men han visar ju bara att han inte är så intresserad av att träffa dom.
Sen försöker han väl på något sett ge mig dåligt samvete över att jag skulle hindra eller nåt men de är inget han kommer lyckas med..
Jag vill bara att allt ska gå rätt till så inte jag sen får massa skit eller problem med soc..
Är ju inte ens jag som bestämt de hela..

Han skriver ibland puss och att han älskar mig och pojkarna..
Jag sa ifrån Ang om de han skrev till mig för jag tycker det är respektlöst mot min sambo...
Då börja han kalla mig älskling osv...
Jag blev arg, jag borde sagt till åt han men diskussioner osv är meningslöst och energin bara försvinner, så i fortsättningen så kommer jag nog bara ignorera han.

Förutom att de var respektlöst mot min sambo och skriva, puss,älskar dig och älskling så var han respektlös mot mig när jag försökte snällt säga ifrån..
Varför ha kontakt då och då med någon som är respektlös, bryr sig inte vidare mycket om sina egna barn och man tappar energi å blir irriterad när man diskuterar något?
Han är inte samma person som jag lärde känna för några år sedan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar