me and babe and our kids

me and babe and our kids

onsdag 18 juni 2014

Stockholm

I måndags em (ca 17,40) så var vi framme med tåget i Stockholm..
Resan gick hyfsat, minstingen var väl mest jobbig, gnällig och övertrött, inte lätt att få han nöjd så fick göra så gott man kunde...
Ja en sak som inte var så kul var när jag lade min älste sons skor på resväskan och efter en stund när jag satt ned så trillade den i skallen på mig :P

Min sambos pappa kom och mötte upp oss och jag blev förvånad över att min äldre son som är så blyg av sig för främlingar hade sprungit fram till honom...
Hemma hos min sambos föräldrar så blev vi varmt välkomna med nån hemlig dryck som hon hade rotat fram... Var de nu än var så var det gott ^^

Att få pojkarna och sova i en ny miljö var ju inte så jätte lätt men dom somnade tillslut och jag och min sambo får äntligen kunna lägga oss utan problem, går rätt bra att dom sover i samma rum så när vi kommer hem igen så blir det att flytta minstingens säng :)

Sen har de vill inte hänt nå speciellt direkt förutom att jag fått träffa en av min sambos bästa vänner som var jätte trevlig :)

Idag var vi en sväng till skärholmens centrum och lär bli en sväng dit imorgon igen för å träffa min kusin med familj :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar