me and babe and our kids

me and babe and our kids

tisdag 25 oktober 2011

Måleri

Sitter och funderar på om man ska försöka ta och fortsätta måla tavlan idag.
Har inte kommit så långt när man inte varit hemma och när man har de så har man inte haft nån belysning direkt ;(
Känner mig smått stressad då jag har 2 projekt till o göra åt en person (ena e jag osäker på om jag kommer att lyckas med :/ ) sen har man två andra vänner som vill att man ska göra tavlor till dom ^_^'. Hoppas jag hinner göra nån jultavla åt mig iaf innan jul :D :P ..

Jag har hållt på rita och skissa sen jag var liten ...är ju inte jätte duktig som många andra är men jag har mina perioder när jag vill sitta och skissa...jag har lättast för att studera bilder och sedan försöka skissa av...endel har ju inte blivit ett dugg lik orginalet hahaha..
Men nu så har jag tappat helt inspiration till att försöka skissa så jag kör på att måla tavlor :)
Är mest inne på att göra disney tavlor men kommer småning om säkert andra motiv också ..beror ju på mitt intresse ;P

Jag hoppas på att jag kommer längre fram bli ännu bättre på och skissa och skugga och bli lite bättre med målning. ;P








1 kommentar:

  1. Oroa dig inte för mig, jag har tid på mig att vänta...påminner dig om 6 månader, därefter väntar jag lite till innan nästa påminnelse kommer. Men bytar du nr kan jag inte påminna dig, då får jag haffa dig om jag ser dig ute någonstans.
    Kram

    SvaraRadera