me and babe and our kids

me and babe and our kids

söndag 30 oktober 2011

Måndag morgon..

Gääässsp.. måndag ..GAH ....låt mig sova!! >.<
När man  går ti skolan så känns de som om man ska ha försovit sig pga att de e så ovanligt ljust ute..men har visst inte de..hela morgonen känns skum ..eller är det bara för att jag vill sova och ta de lugnt idag?.

I helg så har jag mest tagit de lugnt.
Fått tvätta ett täcke pga en olycka...kom på att skiten e ju kvar i tvätt maskinen ännu. OOOPS (a)..ajja får fixa de under lunchen. Tog med min data till min vän så jag kunde spela sims 2 ifall jag skulle bli rastlös...plocka fram datan och den luktar skit..HELVETTE också ....lyckades få bort de mesta utom några springor, suck...data väskan kunde jag inte ta då de börja värka i ryggen, så de får jag ta idag.. suck detta kommer bli jobbigt.
Annars har de inte hänt så mycke lite film tittande på bla green lathern och några skräck filmer ^^.


Ska försöka fixa teorin på datan nu..sen blir de till willys och handla frukost så magen sluta gnälla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar