me and babe and our kids

me and babe and our kids

måndag 31 mars 2014

BFMV

Alla har vi olika musik smak och olika sorts musik för att varva ned om vi är stressade eller arga eller vad som helst..
Nån sa åt mig för ett tag sen att om man är arg så ska man lyssna på lugn musik (kanske inte ordagrant men samma betydelse typ :P)
Men är jag arg så arg så de kokar inom mig, så har jag börjat ta på mig mina hörlurar och startar Bullet For My Valentine's Tears don't fall.
Efter en kort stund så varvar jag ned men brukar lyssna 2-4 låtar med dom för att vara helt lugn...
Igårkväll/natt så blev jag så arg så det kokade, tog på hörlurar starta Bullet For My Valentine på Youtube men denna gång testade jag å lyssna på den nya låten Temper Temper från deras nya album med samma namn och det funkade....men föredrar fortfarande att börja med att lyssna på Tears don't fall,  kanske är de pga en vana som jag tycker så?
Skönt är det iaf och försvinna in i min egna värld och känna hur ilskan rinner av..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar