me and babe and our kids

me and babe and our kids

onsdag 12 mars 2014

Temprament

Att ha en son med hett temprament är smått frustrerande emellanåt..
Vissa gånger verkar vara magknip som gör hans humör och kan förstå att de blir jobbigt om man behöver göra ett visst behov och det gör ont...

Men när han inte har det utan blir sur över nånting och kastar iväg mat på golvet är jobbigt, ibland verkar han inte ens sur när det plötsligt händer och säger man till han att han inte får göra sådär så börjar han gråta och högt...vissa gånger så kan jag lyckas få han lugn när han får napp andra gånger så får jag låta han gråta, för att bara försöka krama och prata lugnt funkar inte :/

Det har varit såhär i några månader och vet inte vad jag ska göra för att det ska bli bättre..
Vissa gånger är jag så trött och less så jag orkar inte säga till han när han gör så...

Testat med och sätta ned han på golvet men blir inge bättre...
Vissa gånger så kan han hälla maten på bordet och äta därifrån men inte ofta...

Suck hoppas det blir bättre snart, jobbigt att golvet i köket jämt blir så skitit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar