me and babe and our kids

me and babe and our kids

fredag 14 mars 2014

Hmm..

Fick nyligen förfrågan om man kunde komma på ett "kalas" imorgon istället för söndag..
Visst inga problem jag har inget planerat... Måste dock ta reda på ifall nån kommer köra mig och pojkarna dit, annars får jag hoppas på bra väder imorgon med för då blir det en ordentlig lång promenad som tar säkert en timme eller nåt ifrån mig å
dit...
Men blir lite fundersam om det är så att en annan person som ska vara där på söndag inte vill träffa mig och därav ändringen?
I såna fall så är de hela så jävla löjligt så det finns inte.
Jag hoppas att de inte är så..
Men jag ska se ifall jag kan ta reda på hur det ligger till imorgon..
Så hoppas jag kan få reda på om det är som jag misstänker..
Frågan är ju dels om någon vet och dels om man kommer få ett ärligt svar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar