me and babe and our kids

me and babe and our kids

måndag 17 mars 2014

En miss...

Pratade med mitt ex för en stund sen...
Fick mig en liten tankeställare å började må dåligt/ få dåligt samvete...
Personen som jag tror/trott är arg på mig... Hade gått till mitt ex och börjat prata om den gången det skulle blivit besök hos mig när min pojkvän var ned sist men som inte blev av.
Jag hörde inte av mig efter det så (im jag nu minns rätt) tror att jag tagit avstånd...

Ja det är sant jag hörde inte av mig efter jag bad om ursäkt den gången..
Så vi kanske fortfarande skulle haft kontakt om jag bara hört av mig..
Nu får jag nog det att låta som im de vore försent, men de är det nog inte..

Jag vet nu att det är jag som måste ta det steget och höra av mig..
Men vet inre vad jag ska säga :(
Har riktigt dåligt samvete nu och är samtidigt orolig att det ska bli något typ av bråk eller diskussion eller liknande..
Jag tycker verkligen inte om sånt, drar mig helst undan..
Men de är något jag får försöka ta om man ska lösa det hela...
Frågan är ju vad jag ska skriva? :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar