me and babe and our kids

me and babe and our kids

söndag 9 mars 2014

Magsjuka

Ja då har man haft magsjuka åh de är inge roligt när man är ensam med två barn när man blir svag, knappt ork i kroppen och ska försöka ta handom sina söner...

Min älsta son var den första som åkte på det..började vid 3-tiden på natten till fredan, sen verkade som att de var över vid 5-6 tiden på morgonen för sen hände inget på hela dagen men man märkte att de tagit på hans krafter då han sov mycket å var lite hängig igår med..
Min yngre son kräktes bara två ggr på fredag morgon sen övergick de till dålig mage....
Jag kände av ganska tidigt men trodde de bara var pga lukten från när min äldre son hade spytt som de inte kändes så bra i magen...
Men sen började det för mig med..
Även om jag blev svag å inte hade mycket ork i kroppen så kom jag rätt milt undan för jag brukar bli betydligt mycket sämre och på fredag kväll så började jag bli bättre...
Natten var väl dock ingen vidare för när jag skulle göra välling ti minstingen så var jag nära på att svimma.. Den känslan av att kroppen börjar typ domna bort,svartnar för ögonen å slår lock för öronen är ingen mysigt...satte mig ned på en stol, fick tillbaka synen men blev inte mycket bättre, försökte ha huvudet mellan knäna men orkade inte å ingen bättring.... Men krypa ihop ti en boll på golvet funkade..
Började bli bättre, kunde göra klart välling och mata minstingen sen var det direkt sängen å vila...mådde bättre igår så jag började tvätta berget av tvätt samt gick och handlade...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar