me and babe and our kids

me and babe and our kids

onsdag 17 september 2014

jobbig dag...

idag har nog inte riktigt varit min dag, vi försov oss (kom dock inte så sent med pojkarna till dagis),
dom har hållit på att hugga i betong nere i källaren så jag åkte på huvud värk...blev senare känslig för ljus men det släppte.. vet inte om det var för att jag tog smärtstillande en stund innan..
var på möte på arbetsförmedlingen idag.. kändes ju rätt meningslöst då hon dels var försenad sedan så skulle hon sitta och läsa lite från vad som hänt tidigare och sen fick jag förklara kort varför jag inte gick klar min svetsutbildning... men mer än så blev det inte för hon var ny inom området på fas 3 så vi skulle prata med en annan handläggare men eftersom att klockan var kvart i fyra så fick det vänta till nästa gång..
sen har jag bara rent allmänt mått dåligt idag... inte alls känt mig på vidare humör, inte riktigt glad, bara mest känt mig irriterad på allt mer eller mindre..
Nu har det börjat kännas lite bättre men fortfarande irriterad.

men en positiv sak...har internet hemma nu tack vare sambons föräldrar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar