me and babe and our kids

me and babe and our kids

onsdag 3 september 2014

Ystad...

Igår så spenderade jag och min sambo lite egentid i Ystad, vilket var väldigt mysigt..
Soligt väder och varmt, lite kalla vindar ibland bara..
När vi kom tillbaka till Skurup så såg jag en person som var påväg över spåret, såg väldigt bekant ut, tog en stund innan jag insåg att de var mitt ex..
Sa till min sambo att de var han, sedan när vi gått en bit att han kommer garanterat höra av sig på kvällen (vi passerade aldrig varandra).
Kvällen kom och han började skriva när jag och min Sambo kollade film, jag svarade inte..
Han hade bombaderat mig med medelanden...han försökte hota med polisanmälan o vad soc skulle tycka om att jag snott saker av han...
Jag blev inte rädd för jag visste att han inte hade kommit någon vart med det hela, som exempelvis jag kan bara visa vad han skrivit...
På nåt sett så slutade de "bra" ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar