me and babe and our kids

me and babe and our kids

torsdag 11 september 2014

Onsdag

Igår så kom jag och min sambo iväg till af, dock fick man ju först vänta en halvtimme eftersom dom hade lunchstängt...
Jag blev inskriven i jobb och utvecklingsgarantin och nästa onsdag ska jag träffa en handläggare så får se hur det går.
Hon jag pratade med var iaf positiv till att jag hade lite planer på vad jag skulle vilja göra..
Min sambo ska börja gå jobbcoaching i Ystad redan på måndag..
Känns så skumt att han kommer vara borta hela dagarna och jag kommer sakna honom väldigt mycket..
Men nu börjar iaf saker hända :)

Efter vi hämtat pojkarna på dagis så drog vi till netto och fyndade en fritös för bara 100kr... Hade den inte vart så billig så hade vi inte skaffat...
Såklart så ville min sambo inviga den igårkväll..och ja de lär väl ätas pommes lite oftare nu ;)
Dock inte för ofta då det går åt nästan 3liter olja..
Men vi hade smått otur men som löstes fort, dom hade tagit mer betalt för den och jag såg de först hemma.
Min sambo ställde upp med att passa barnen medan jag gick upp och löste det hela.
Det var första gången som jag har gått iväg medan han passat dom och det hade gått jättebra, dom hade vart så snälla och goa.. 

Det känns så underbart och veta att pojkarna är snälla och mysiga mot honom och att han älskar dom som sina barn.
Jag är så glad över min underbara lilla familj <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar