me and babe and our kids

me and babe and our kids

torsdag 27 februari 2014

Besviken..

Igår så kom förslag om ett försök till ny tjej träff.. då förra blev inställd pga flera var sjuka..
Jag blev både glad och smått orolig.
Glad för att man får göra något och pojkarna kommer få träffa endel av sin släkt.. orolig för att jag kommer träffa en som jag inte pratat med på nästan en månad och jag et inte ifall hon är sur på mig..


Hon som kom med förslaget skrev om barnfritt och redo för att snacka skit en lördagkväll..
Jag tänkte menar hon att det ska vara barnfritt eller att hon är det.. jag ville ju inte vara den första som skriver och fråga så jag tänkte jag avvaktar.... mobilen pep till flera ggr medan jag lagade maten..
När jag sen väll sen kunde läsa så blev jag ledsen och besviken..
då bla hon som jag ej har pratat med på en månad tyckte bra med barfritt så man får lugn och ro..
kändes direkt som en träff mot mig.. att få bort mig.. för hon vet att jag inte har nån som kan passa pojkarna.. det vet nog dom andra också att jag inte har..
sen att man skulle vara snygg från topp till tå och snacka skit och blev endel snack om vad för alkohol som skulle intas..
Det var ju säkert inget illa mot mig eller nånting utan dom såg nog bara fram emot att träffas och ha kul
men för mig så var det tungt för jag kan inte vara med..
långt senare så kom de förslag på att vi kunde ta en fika nångång så kunde barn vara med..
visst blev ju lite glad över det.. men besvikelsen fortsatte ju resten av kvällen och jag funderar ännu på om hon skrev det med barnfritt för att slippa mig eller inte..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar