me and babe and our kids

me and babe and our kids

tisdag 11 februari 2014

Skor..

Köpte dessa skorna i mars förra året...i oktober.. november så upptäckte jag att jag hade hål rakt igenom under skon... visst hade jag reagerat på att jag blev blöt om fötterna när det regnade men tänkte inte mer på det.. Det är rätt surt när man skaffa nya skor och hade dessutom turen att dom var på rea så går dom så fort sönder.. annars så brukar skorna hålla minst 1-2år ungefär innan jag måste skaffa nya.. Jag har ett par converse som jag kan använda men jag föredrar skate skor.. tur mina vinterskor som e converse aktiga :P trivs jag i.. men kan ju inte gå med dom hur länge som helst :P längtar till sommaren då jag har planerat att åka upp till älsklingen när han fyller år och då ska vi båda införskaffa nya skor :) ...
Det är helt underbart att man har en pojkvän som vill göra såna saker med en ... kolla skor, kläder , under kläder osv... det är riktigt mysigt att gå på stan med honom och ska bli roligt när man kan få lite egen tid så man kan kolla mer i lugn å ro och slappna av lite :) ska nog faktiskt bli lite roligare när vi kommer ha våran första dejt ;) hihi ( haha nu kom jag ifrån ämnet :O )
Kanske blir att införskaffa nåt sånt här också men dom e ju dock rätt dyra :/ men får se skate skor e viktigast! hoppas man hitta nå bara ^^ e ju lita kräsen :P




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar