me and babe and our kids

me and babe and our kids

tisdag 18 februari 2014

Tisdag..

Ytterligare en natt med dålig sömn.. har lite mig själv å skylla också..
Ska försöka komma i säng lite tidigare ikväll och hoppas på bättre sömn.

Det blev ingen dagis för min äldsta son idag då han hade feber..
Vilket har i sig varit jobbig... jag har för mig att han brukade vara mycket lugnare förr när han fick feber... nu om man försökt lägga han så gråter han...åh inte så lite, värre mot vad det brukar vara.. man kan väl säga att han typ gallskriker..
Men han har varit lite piggare och busat lite, så det verkar gå lite upp och ned..
hoppas verkligen han blir bättre snart.
Yngsta verkar också börja bli sjuk.. han har dels varit lite lös i magen...men innan jag skulle lägga honom så kändes han lite varmare än vanligt...får försöka leta tempen och hoppas jag kan kolla febern på han..
Själv så har man världens huvudvärk och lite ont i halsen.

Har inte gjort direkt nånting idag förutom att försöka sova när man haft chansen.. sen lagat lite köttfärsås...hade egentligen ingen ork till att göra den maten men fanns inget annat direkt å laga och jag orkade inte gå till korvkiosken xD haha ... känns som att det är nåt jag bara vill göra med min älskling..

pratat med min älskling, blir alltid lika glad av att höra hans röst och mår alltid lite bättre även fast jag saknar han oerhört mycket <3

Snackade också med min bästa killkompis som behövde lite stöd typ :P

nu blir de väl någon film å lite te :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar