me and babe and our kids

me and babe and our kids

söndag 9 februari 2014

sur?...verkar så....

Jag har försökt släppa det, försöker att inte tänka på det men då och då så kommer det upp i tankarna och jag börjar fundera har jag alltid varit blind eller är det bara något nytt jag missat eller vad?

Förra fredagen så skulle vi få besök (jag,pojkarna och älsklingen) ... det blev dock inte av då vi var i Ystad och besöket skulle komma kl 18 och vi skulle inte hinna med tåget då jag matade Nikki ... skickade ett sms 17.50 om att vi var i ystad så vi kommer bli sena då tågen bara gick engång i timman istället 1ggr i halvtimman...fick lite senare sms om att jag kunde meddelat tidigare då dom var hos mig kl 18..  jag bad om ursäkt o sa att jag matade Nikki osv.. Sen dess har jag inte hört ifrån personen och jag har valt att inte ta kontakt, kanske har försökt.. e lite osäker...men har testa kommentera en bild hon lagt upp men blev ignorerad..jaha okej? hon har inte gillat eller kommentera nåt som haft med pojkarna o göra.. hmm jaja sura då tycker de e bara onödigt o bli så sur över en sån skit sak.. iaf så länge... Ja mena helgen innan de så skulle hon och hennes dotter komma ti mig på middag å vi skulle dricka vin å ha de mysigt.. dom fråga om en annan fick komma med... jag sa att hon fick... var ju egentligen inte de jag ville för jag ville bara umgås med henne sen att dottern skulle följa så tänkte jag de är okej för hon är ju ändå som en syster.. ja den andra tjejen kom 18.30 som de var bestämt och hade med sin son.. han e jätte söt och har absolut inget emot henne eller så.. men insåg att de var för dom ville träffa sitt barnbarn, brorson.. (hon bor tvärs över gatan och dom andra är där jätte ofta men tar aldrig sig tid elr kommer förbi och säger hej)..
Nu låter jag nog barnslig men jag antar att jag är ganska så besviken då innan jag flyttade ned så skulle man träffas så mycket så jag skulle tröttna på att ha besök varje dag.. jag såg framemot det med besök, umgås o sånt.. men så blev de ju inte..
anyhow...
När kom dom jo närmare halv åtta.. hörde dom av sig till mig och sa att dom är sena eller att dom var på väg? nej det gjorde dom inte..jag blev jätte irriterad och sen frågade jag hon som redan var hos mig ifall hon hade hört ifrån dom å då var kl efter 19.. då sa hon ja dom är på väg.. jag lixom wtf!! ja visst dom har hört av sig iaf.. men varför till henne? det var ju jag som bjudit in dom, jag hadeju knappast fått veta något om jag inte frågat.. när dom väl kom så var jag ännu irriterad men jag valde att hålla minen.. inte säga något för jag ville ju att vi skulle ha det trevligt...

Undrar hur länge hon ska sura över den där skit saken.. men de är hennes problem inte mitt..
måste försöka släppa å tänka på annat... vill inte lägga ned på detta skit..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar