me and babe and our kids

me and babe and our kids

måndag 17 februari 2014

Trött...

Blev inte många timmars sömn i natt... typ bara 2-3 timmar :/
hoppades på att jag skulle få sova lite medan min äldre son är på dagis och när yngsta sonen somnat..
Så jag bokade om en tid och gick inte till unga föräldrar..
Men så blev det inte.. har som mest bara halvsovit..
Halv sov t om när jag pratade med älsklingen (tror dock han gjorde samma sak hihi<3)..
Han var söt å ville att jag skulle passa på å sova medans jag hade chansen.. ville först inte men tänkte okejdå, det var tyst ifrån minstingen så han hade väl somnat... 5-10 minuter efter man lagt på så börjar minstingen att gråta... fjuck..blir ingen sömn alls... nu sover han men nu känns det inte riktigt lönt för mig att försöka sova.. ska om en timma iväg och hämta min äldre son på dagis sen blir det handla och sedan hem igen och sen hålla sig vaken...
Vid såna här tillfällen så är det frustrerande när man inte kan få en chans att sova.. speciellt när det
händer flera nätter i sträck (dock lite fler timmars sömn) men får ingen avlastning..
Önskar min älskling var hemma så man fick ladda batterierna hos honom.. känns som att saker å ting inte är lika jobbigt när han är i närheten och blir det för tungt.. så gosar jag in mig hos han och efter en stund så känns det bättre..
Vill verkligen ha lite sömn just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar