me and babe and our kids

me and babe and our kids

söndag 24 augusti 2014

2011

Detta är ett inlägg som kanske blir en aning grötigt, men jag skriver det jag minns och kommer försöka göra de enkelt genom att skriva månad först och därefter vad för händelser jag minns...
Så får vi se hur långt jag orkar :)

Here we go....

Januari: jag gör slut med mitt ex..
Har endel känslor för en annan kille på min utbildning som jag tror jag skulle få mer kärlek ifrån osv...

Februari: mitt ex försöker få tillbaka mig, men jag är osäker, han gav mig ibland lite presenter i brevlådan..något han aldrig gav mig när vi varit tillsammans.
Han jag har känslor för verkar inte intresserad av mig längre..
Men jag kämpar på och hoppas att han ska se att jag har tålamod.

Tror det var i februari som jag tog bussen och träffade han och hans kompis... Vi var hemma hos hans kompis och drack lite...
Jag var nervös av någon anledning...satt mest tyst i hörnan och lyssna när dom snacka om ex tjejer..
Sen när han jag var intressad av stod i köket så berättade han om någon släkting som blivit väldigt dålig och visste inte hur länge den personen hade kvar...
Jag var förstående om att de var tungt och därav han inte visat så mycket för han var osäker eller vad de var...
Tänkte visa att jag ändå finns kvar hur lång tid de än tar...
Han stack senare hem för att sova...inga fler bussar gick så jag fick sova hos hans kompis....

Mars:
Mitt ex försökte fortfarande få mig tillbaka vi hade endel bråk och han gjorde oschyssta saker som att sno sladdarna till mitt bredband, tror han vände upp o ned på lägenheten oxå vid något tillfälle hära, (han hade en nyckel som jag inte hade tagit tillbaka)..

Mars:Jag bad flera gånger mitt exom att få tänka lite... Att vi skulle ha någon kontakt på 1 månad..,
Även om jag hade hållit på med någon annan så blev det jobbigt när jag fick veta att han hade strulat med någon annan...
Han höll tillslut sitt löfte...men när det blev tyst så fick jag typ lite panik, jag kommer nog inte få han tillbaka om en månad för då har han gått vidare..
Efter ha gråtit i telefon så fick jag komma hem till honom, bad om ursäkt och sa att jag ville försöka igen..
Han hade blivit osäker, han hade börjat få känslor för den andra...
Han gav mig sedan en ny chans, dock så skulle vårat förhållande vara på "prov" i 3 månader och han ville bli tillsammans med mig på fyllan på en hemma fest...

Till tjejen hade han skrivit att han inte visste om han skulle ta mig tillbaka eller inte..
I ca 2veckor sms:a hon honom ena gången var de gulligull nästa sms kunde hon skälla ut han..
Vi var överens om att bryta kontakten med dom bi strulat med (han sa det först) och sen inte hålla på med andra (mitt önskemål)
Jag bröt kontakten med min totalt (har än idag inte haft kontakt med han), men mitt ex gjorde inte det med sin, hanvas inte ens ifrån när hon höll på..
Jag sa konstigt mot mig kan fu vara hård och elak mot men inte henne.,,

Engång när han hade åkt till sin pappa för att jobba så skulle jag låna datorn.. Hans mejl var uppe och han var inloggad.. Var ett mejl som gjorde mig nyfiken så jag läste..
Han hade skrivit till henne...
Han ville att dom två skulle ha kontakt och att dom kunde träffas, men jag fick inget veta då jag skulle bli så arg (minns inte exakt det han skrev)

Jag blev ledsen, att han gjorde så bakom ryggen på mig, jag som gjorde allt för att visa att vårat förhållande kommer funka...

Jag tappade förtroende för honom så jag snokade i hans mobil och dator många gånger..,
Jag vet fortfarande inte varför jag var så dum och fortsatte kämpa för honom...

Detta får räcka för idag, orkar inte skriva mer förtillfället men fortsättning kommer så småningom....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar