me and babe and our kids

me and babe and our kids

måndag 4 augusti 2014

Blir så trött..

Har sagt till flera ggr åt en person att svarar jag inte på sms så har jag fullt upp eller orkar inte smsa..
åh de blir samma visa varje gång jag inte svarar, antingen några olika ihopp om att något av de ska göra mig nyfiken eller så blir jag ifrågasatt varför jag inte svarar...jag väljer att inte svara alls för jag orkar inte börja diskutera eller höra om något annat som jag ändå typ skiter i..
Sen var de en liten händelse som hade hänt.. Ingen stor grej, inge märkvärdigt ens...
Men den person gör en stor jävla grej av det och har tydligen väldigt stor betydelse för personen, så jag blev utskälld per sms, flera medelanden,

Jag blev riktigt förbannad för dels inte frågar mig utan gör antaganden, sen hittar på skit som inte stämmer..
Jag svarade inte tillbaka för jag vill inte prata eller diskutera...
Jag kanske borde gjort de och visat att personen har fel samt att jag inte tänker ta massa skit...
Men jag orkar inte bry mig, men skulle jag få ett förlåt så kommer jag säga ifrån...

Ringde och pratade ut med en person om de hela som jag tror kommer ta ett snack med personen som förhoppningsvis kommer lyssna..

Jag är trött på bråk och skit och fortsätter de så får jag bli riktigt hård, vilket innebär att jag bryter kontakten..
För jag kommer inte tolerera sånt här längre... Jag borde inte ens göra det..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar