me and babe and our kids

me and babe and our kids

tisdag 19 augusti 2014

Inte ett pip...

Nu är klockan snart elva och har inte hört något från hyresvärden sen han skickade sitt sms 17.26

Det är väl inte hyresgästens uppgift och se till att hyresvärden ska komma så man får lösa saker och han ska fixa det han sagt?
Jag tycker inte om när man säger när man ska komma och sen inte dyker upp eller ens medelar...
Det är oavsett om de är hyresvärd eller vänner...
Tycker heller inte man ska gnälla om pengar när man inte kan sköta sitt jobb...
Visst han har kanske jätte mycket och göra, men precis som att man vill ha bra referenser från sin hyresvärd när man flyttar så vill nog hyresvärden ha bra referenser från hyresgästen om han/hon skulle få frågan om de är bra hyresvärd...

Men jag antar att jag får höra av mig imorgon till honom...
Som de oftast känns så ligger ansvaret alltid på mig..

Den dagen vi kan flytta från denna bostad så ska nästa hyresvärd inte vara privat...kommer ha endel krav på nästa bostad. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar