me and babe and our kids

me and babe and our kids

tisdag 19 augusti 2014

Stress..

Tycker inte om att känna mig stressad och ha en klump liknande känsla i magen..
Har varit stressad i helgen för hyresvärden skulle komma och fixa toaletten (som han skulle gjort för en månad sen egentligen) har knappt hunnit eller orkat med städning då pojkarna tar all ens energi,
Sen så har jag klantat mig lite med betalning av hyran, inte missat någon men måste visa för att kunna förklara o hela den saken gör mig nervös och stressad även om jag vet att jag kan vara lugn...
Började i söndags kväll att känna mig lugnare, inte tänkt lika mycket på de och mått aningen bättre...fram tills för några minuter sen då han skicka sms att han inte fått hyran för denna månad (den e redan betald)

Såklart så mår jag ju ändå dåligt direkt..
Hoppas att han tar tag i att komma hit och fixa det han skulle gjort för länge sen, samt fixa skiten ang. Hyran så jag får må lite bättre iaf,
Även om nu våran ekonomiska situation igen gör mig sjukt stressad och mår väldigt dåligt över...

Hoppas innerligt på att allt löser sig för orkar inte må såhära

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar