me and babe and our kids

me and babe and our kids

lördag 23 augusti 2014

Suck....

I onsdags så ville hyresvärden att man skulle skicka mejl till honom om inbetalningarna...
Skrev att jag inte har någon möjlighet då man inte har nå Internet, att han kan få papprena samt förklaring när han kommer och fixar toaletten,värmen samt ett eluttag som han skulle gjort redan för en månad sedan...
Ti svar får man att man bara att man ska fota och MMS:a...

Oh vad förbannad jag blev, svor och hade mig, önskade bara att man kunde flytta direkt så man kunde be hyresvärden dra åt h******e

Efter att ha pratat med min bonusmamma om lite råd så fotade jag och skickade till han...
Han skrev att han skulle prata med sin bank för de fattades en månadshyra ....
Ja har fortfarande inget hört ifrån honom o jag pallar inte jaga den människan....

Om banken har fuckat upp de eller inte så tänker jag inte betala för en månadshyra som jag redan har betalat..
Han har sett att jag har betalat och inte missat, jag har kvar papprena så  jag kan visa..

Jag vill just nu bara härifrån..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar