me and babe and our kids

me and babe and our kids

söndag 31 augusti 2014

Nu har jag fått nog...

Den 4e aug åkte jag på en utskällning av en person..svarade inte på något sms eller samtal på säkert 3 veckor...sen förra söndagen så var det tyst i några dagar, så bestämde mig för att skriva och förklara varför jag inte svarat, att jag blev sur, att personen gjorde en stor grej över en skit sak och något som inte ens stämde... Trodde personen skulle vara förstående och be om ursäkt...
Men så fel jag hade, personen tyckte såklart annat och skällde på mig över andra saker..

Jag blev förbannad så jag sket i att svara, jag hade ändå inte kunnat formulera mig för att jag blev så arg.
Tycker bara att personen är så egoistiskt som tänker på sig själv, försöker inte förstå eller se från min synvinkel..
Nä nu får de vara nog.. Jag har fått nog av att jag alltid får ta skit, alltid jag som ska göra allt. Fuck it nu får alla jävlar klara sig själva, och är det nån som skulle få min hjälp så ska dom vara glada för att jag finns där..

Alla andra har jag fått nog av och orkar inte bry mig för inte bara min uppgift att lösa problem eller höra av sig..

P.s fortsättningen om 2011 kommer ev ikväll om ork och tid finns :) D.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar