me and babe and our kids

me and babe and our kids

måndag 12 maj 2014

Baka..

De senaste dagarna har jag verkligen haft/har ett sug på att baka..
Tappade först lite när jag skulle göra semlor och jag misslyckades med degen, men efter ha gjort ett nytt försök och de blev lyckat så kom det tillbaka :)
Skulle vilja träna på att göra degar så att jag blir bättre men man kan ju inte baka hela tiden :P

Ibland har jag fantiserat om att öppna ett eget café med egen stil på inredning och fika..
Men det är mycket jobb på alla möjliga sett och jag tror inte jag klarar så mycket uppgifter och ansvar själv, sen skulle det nog påverka min tid med familjen..
Nåväl de får fortsätta vara en liten dröm...

För förutom bakning så är de nog bara verkstads jobb jag trivs med..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar