me and babe and our kids

me and babe and our kids

lördag 3 maj 2014

Räknas inte pojkarna?

Det är en sak som jag har gått och funderat på i några dagar..
Min sambo sa åt mig att inte tänka på de för blir inte bättre. Visst han har rätt och jag håller med honom, men kan inte rå för att de kommer upp i tankarna..

Pojkarnas yngsta faster fyllde år förra helgen och de var firande av henne...
Och vad jag fått höra så var alla samlade... Även 2stycken som vart osams i flera år... Nu finns de tre personer jag inte vet om dom var dära..
Men när jag hörde alla så tänkte jag men mina söner var inte där...räknas inte dom som släkt? Visst dom är små så dom lär ju inget minnas..
Men räknas dom inte längre pga att jag inte är tillsammans med deras pappa... Eller är det för att jag har gått vidare och numera är Sambo med någon annan?
Kommer dom inte vara bjuden till något födelsedagsfirande, högtider eller bara middag eller vad dom nu kommer ha?
Och ska jag då bjuda dom när pojkarna fyller år?
Den enda som verkar bry sig om pojkarna är deras ena faster, dom har inte träffat henne så mycket då hon jobbar en hel del men hon vill iaf träffa dom. Deras farmor vill oxå träffa dom men har inte blivit så mycket..

Kommer detta fortsätta när mina pojkar bli äldre också?
Hur ska man förklara varför endel av deras släkt inte bryr sig om dom när man själv inte vet..

Kände att jag behövde skriva av mig om detta och förhoppningsvis kan jag nu släppa det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar