me and babe and our kids

me and babe and our kids

måndag 12 maj 2014

En föredetta vän...

Igår när jag å min sambo var på väg hem med pojkarna efter varit till apoteket så såg jag en så kallad vän eller vad man nu ska kalla honom..
Vi kom på en smal väg och han var schysst nog att stå på sidan där de var lite bredare och lät oss gå förbi först. Min sambo tackade för de hela..
Jag kollade bara åt ett annat håll med Dani i famnen, fortfarande besviken på den personen.
Berättade efteråt för min sambo vem det var för jag ville han skulle veta.
Sen var de inte så mycket mer med det..
Jag hoppas bara jag slipper se han fler gånger..

Varför jag är besviken på personen är för att Personen slutade plötsligt höra av sig för några månader sedan och jag har en liten aning varför han slutat...
Jag är väldigt besviken på honom då jag trodde han var en riktigt bra vän men istället bara ljugit mig rätt upp i ansiktet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar