me and babe and our kids

me and babe and our kids

tisdag 6 maj 2014

Ca 7 mån senare..

När jag flyttade till Skurup så ansökte jag om hjälp med kontaktperson/stöd familj....
Det gick långsamt, blev missförstånd och verkade ett tag som att jag inte skulle få nån hjälp...
Men nu ca 7månader senare så har jag äntligen fått en kontakt person..
Fick träffa kvinnan idag och hennes dotter.. Jätte trevlig och dottern så söt..
Jag hoppas detta kommer bli bra och att jag med tiden kan få lite egen tid..
Just nu så de ända som kan vara lite av ett bekymmer är att jag inte kommer riktigt kunna höra henne om det är för livat då hon inte är svensk så har inte tänkt på om det är att hon pratar lågt eller har med svenskan och göra...
Men är det lugnt runt omkring så förstår jag henne och hör vad hon säger..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar