me and babe and our kids

me and babe and our kids

tisdag 13 maj 2014

Börjat tröttna..

..på att gå till uf (Ungaföräldrar)..
Den är 4ggr/veckan och för varje gång man inte kommer så måste man höra av sig för annars blir dom oroliga.
3av dagarna så äter man frukost tillsammans sen gör man inge mer än att sitta där och dom flesta barnen är för små för att kunna leka med varandra...1av dessa dagar så kan man scrappa dock har inte jag gjort nå sånt då jag redan har de mesta av mina bilder klistrade i album..
En annan av dagarna ska man göra lunch tillsammans å där kan ju inte heller alla vara delaktig iof så intressera de inte mig då jag föredrar att göra själv då jag har bäst koll på läget.
Den tiden man nästan slösar bort där så hade jag istället kunna vara hemma och passa på att sova eller bara njuta av lugnet när min älsta e på dagis och minstingen sover..

Fick höra innan valborg att dom tycker de är för lite att jag bara kmr 1ggr/veckan som det typ har senaste tiden och jag tappar typ kontakten med dom andra...
Då tänkte jag visst kan väl försöka komma iaf 2ggr/v även om avtalet var 1-4ggr veckan å var inget krav...

Men nu känner jag inte behovet av åh träffa andra, känns ändå stelt dära och har tele nr till 2tjejer där som jag kan höra av mig till..
Få se om man får chansen idag och berätta att man tröttnat samt har en kontakt person dom jag ska träffa 2ggr/v

Nä jag är nog inte den jätte sociala personen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar