me and babe and our kids

me and babe and our kids

tisdag 6 maj 2014

Hoppas..

Imorgon (onsdag) ska Lill syrran på möte med soc och jag hoppas det kommer gå bra för henne.. Är lite orolig då hon var ledsen igår över socialens beslut och jag vet ju inte hur jag ska kunna trösta eller hjälpa henne.. Försökte med de lilla jag kom på...

Jag kan bara inte förstå att jag har en sådan idiot till morsa...som jag är släkt med..
Jag själv har inte haft kontakt med henne på 12år, vill inte ha med henne och göra..

För ca 2månader sedan så blev det bråk hemma..mellan mina syrror...iaf två av dom..
Nu vet jag inte exakt vad som hände för de har syrran inte berättat men morsan hade iaf slitit syrran i håret och slagit henne mot halsen.. Har nog även sagt/hotat min syster..
Hennes sambo hotade min syster..,
Jag fick ett kort samtal från min syster och hon grät så mycket och pratade fort så jag hann inte höra allt just då...
Hon fick iaf hjälp av en kompis att polisanmäla de hela..
Under denna tid har min syrra bot hos kompisar..medan soc ska öppna utredning osv.
Sen har min syster börjat vara hemma lite grann nån natt i taget (de har varit okej för soc)
Morsan snackar inte med min syster, är inte i samma rum ens.. Utan dom typ undviker varandra och morsan är sur för min syster gjorde anmälan mot henne...
Asså vafan tror hon att hon ska kunna gå och slå sina barn utan konsekvenser?
Mammas Sambo hade iaf bett om ursäkt till min syster och var inte arg på henne för att hon gjort anmälan..
Det är inte okej att han hota min syster men jag tycker det ändå är bra att han bad om ursäkt och verkade vara förstående typ...
Till skillnad från min morsa som beter sig så jävla omoget...
Övriga sidan av hennes släkt är ju inte dessto bättre som blir arg på min syster för att hon anmält morsan... Wtf ni e ju fan helt dumma i huvudet!

Nu har iaf soc beslutat att min syster ska bo på foster hem (hon e 17, blir 18 i oktober)..
Jag förstår att hon blir ledsen då man tydligen inte får bo i samma kommun och hon har ju alla sina vänner där hon bor nu..
Sen vet jag inte hur de kändes för henne att höra det.. Men morsan skulle tydligen sagt till soc att syrran är en fara för dom andra systrarna..
Seriously? Det är ju fan hon som är det om någon och inte syrran!

Får försöka få tag i syrran imorgon och höra hur det gått på möte..
Men nu sängen som gäller... Hoppas man får hyfsad sömn inatt.
Natti natti.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar