me and babe and our kids

me and babe and our kids

fredag 2 maj 2014

Löst sig...

I måndags var jag och min sambo och hälsade på personen jag inte haft kontakt med på några månader..
Det var trevligt och saknat att vara dära..
Det var lite jobbigt och prata om problemet men vi löste det..
Blev förvånad när man fått veta att hon vid två tillfällen sett mig och jag har inte hälsat.. Ena gången skulle jag ha passerat alldeles i närheten av henne, gått förbi och andra gången kollat åt hennes håll på andra sidan vägen..
Dock har jag själv inte sett henne och sa att jag hade hälsat om jag sett henne...
Men vi löste allt, dock är hennes dotter ännu sur på mig.
Skickade sms efter varit där och bad om ursäkt för jag inte hört av mig och fråga om vi skulle ta en fika..
Har fortfarande inte fått svar..
Vill hon sura så visst go ahead... Bad om ursäkt vad mer vill hon att jag ska göra?

Jag hoppas iaf att min och den andra personens relation kommer bli bättre, hon har varit lite som en mamma för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar