me and babe and our kids

me and babe and our kids

tisdag 6 december 2011

fb...

Endel har nu märkt att jag har tagit bort min facebook.
Det är inte av någon speciell anledning men var bara lite trött på den sen funkade den ändå inte hemma så jag beslöt för att tra bort den. Kommer säkert tillbaka längre fram, men än så länge så känns det skönt att inte ha den :P
Endel hade säkert att jag berätta att jag skulle ta bort den men på nåt sett så tyckte jag de var skoj och se folks reaktion + hur lång tid innan nån upptäcker det.
Har sen inte kunnat berätta för dom som upptäckt det eftersom att jag har fått sms och har inge pengar på kortet och hemtelen e trasig.
men e dom oroliga så kan dom ju alltid ringa :)

Jag e ju iaf inte helt borta jag skriver lite här på bloggen...om du nu är jag...who knows? :)

1 kommentar:

  1. Märkt att släkten börjat bli orolig...jag surfar mest in där med poden o då ser jag inte ens om ngn försvinner. Men bra att du skriver här iaf så vi vet att du e alive. Kram :)

    SvaraRadera