me and babe and our kids

me and babe and our kids

torsdag 8 december 2011

tors...

Hittade igår till kuratorn var inte så svårt ;P ...satt i över en timma sen fick jag ett tid på ett annat ställe så de var bara att gå direkt dit fast man var vrål hungrig. Trodde jag skulel gå fel men de var väldigt lätt ^^.
så blev klar med allt ca 16.09 efter det drog jag direkt till np kiosken och handlade mat ;P super mums var det ^^. somnade sen i fotöljen när jag kollade på madagaskar.
Har märkt att jag har börja bli väldigt trött av mig, dels somna jag efter skolan sen somnar jag hyfsat tidigt på kvällen.vaknar till och från dock att jag måste på toa elr så vaknar jag bara..sen på morgonen är jag jätte trött och orkar knappt stiga upp.

Var till sjukgymnasten.. han kollade länd ryggen på mig och gav mig sedan 2 övningar som jag ska göra 5min varje dag. kommer få träna ryygen resten av livet då jag e överörlig i ryggen och han kan inte direkt manipulera bort det hela.
Övningarna är inte så ansträngande men svåra så får se hur lång tid det tar innan man få rätt på det hela.

Pratade lite med min handläggare på soc om några frågor och det fanns inte så mycke hon direkt kunde säga.
Har ännu inte prata med min handläggare på af så får väll gå dit och säga att jag vill att hon hör av sig.
Fortfarande osäker på endel saker och vet inte hur jag ska komam fram till ett beslut.
men måste bestämma mig snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar