me and babe and our kids

me and babe and our kids

torsdag 15 december 2011

Torsdag...

nu var det nån dag sen man gjorde inlägg hära..
Har inte varit i skolan sen i måndags..
Tisdagen var en e dag och ig¨år var det en ö dag ..
Kännde mig rätt svag igår fast jag åt och vila endel...tog på kvällen nån vitamin som "...." oxå skulle ta..tänkte på de en läkare sa åt mig att jag skulle börja med järntabletter och eller andra vitamintabletter så tänkte att den kanske hjälper lite..tog en halvtablett och hällde i glaset..sen var det stopp, kund einte ta den andra halvan.
Idag försov jag mig..steg upp vid 10..åt nån macka och kolla lite jersey shore..sen duscha och göra sig i ordning för skolan..känner mig inge pigg elr motiverad för nånting.. Jag är här men hade verkligen behövt jobba..
Är väll för mycke i tankarna så man inte känner sig pigg..är hungrig men kan inget äta än :/
hoppas inte magen kommer kännas så där skum igen som den gjorde igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar