me and babe and our kids

me and babe and our kids

måndag 26 december 2011

önskar

Jag önskar att allt kunde bli som förut..
Önskar att du älskade mig att jag var den enda för dig
Om det fanns nåt som kunde fixa allt så hade jag velat göra det
jag kanske värkar desperat eller knäpp
men då får jag vara det
Jag älskar dig något otroligt mycket
jag vill uppleva så mycket med dig
men du vill inte desamma
du känner inte desamma som jag känner för dig
önskar att du åtminstone älskade mig lite eller tänkte på mig för det hade varit tillräckligt för att fixa allt
och få allt att funka.
Men de är väll bara jag som ser möjligheter, bara jag som hoppas och vill.
Trotts att du har sårat mig än engång så älskar jag dig ännu..visst det blir svårare och förlåta och sånt..
Men som det ser ut just nu och har väll igenkligen gjort det länge, så kommer det inte bli vi.

Vill så gärna säga mina känslor och allt även om det kvittar för dig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar