me and babe and our kids

me and babe and our kids

söndag 18 december 2011

ingen skola idag....

Blir att jag stannar hemma...Jag vet att jag måste till skolan..måste sköta den..
Men jag har gråtit i stort sett hela tiden från det att jag vaknade..
Jag kommer inte orka prata med någon eller göra nånting..känns som att allt väger dubblet så mycket.
Hur ska man orka vara i en skola bland folk om man inte orkar prata och kommer garanterar gråta några ggr..
Förutom det så har jag blivit kass i magen..inget jag behöver nu även om det är på sett och vis mildare än allt annat.

ska försöka vila ett tag och se sen om jag kan försöka bita ihop och gå till skolan.
Ska till kuratorn kl 14..får se hur det kommer gå..får säkert höra liknande som andra sagt till mig men som jag alltid gör tvärtemot istället..
Tur så har man barnen man kan krama om när man mår dåligt.
Dock blir det bumse och pingu som får vara med mig nu.
(bilden är tagen i lördags och jag försökte se lite glad ut....)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar