me and babe and our kids

me and babe and our kids

lördag 10 december 2011

saknar dig :(

saknar dig jätte mycke :( jag vet att jag snart kanske får se dig eller imorgon men det känns som evigheter :/
har kollat mobilen flera ggr så den inte har slagit av sig för du skulle ju ringa men har inte ringt än :( hoppas verkligen att du ringer mig.

Jag har nog vart lite små jobbig idag och hann inte be om ursäkt för det.
men menar inte o vara så surig och gnällig mellan varven :/

Synd at våra lussebullar inte hade nån smak direkt..men alla misslyckas..jag vet att jag var skeptisk och jätte jobbig..ville ju bara att de skulle bli så bra som möjligt.

hoppas jag får se dig snart och känna din närhet igen.
ska snart sätta igång nån film och ligga ich titta på fil med knorris och tryneblufs.

puwss på dig söt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar