me and babe and our kids

me and babe and our kids

lördag 17 december 2011

lördag morgon..

Ännu en natt med dålig sömn..vaknar till och från hela tiden och mardrömmar hela tiden.
Jag hoppas att jag blir av med detta snart för det är väldigt jobbigt..mår dåligt och funderar på om nå liknande har hänt nu utan att jag är medveten om det ännu..
hoppas verkligen inte det för jag vet inte hur jag ska hantera det då.
"..." har varit med några polare sen i torsdags..jag e glad för hans skull och sånt ..vill ju att han ska kunna umgås med sina vänner utan att behöva känna sig låst vid mig elr att inte kunna umgås med sina polare.
Det har varit välfigt ensamt och jobbigt för jag saknar han otroligt mycke och vill känna hans närhet..
Var upp till han igår när polarna hade dragit, för att hämta min dator + lite kläder.. han kanske vara med han i en 20min innan en av dom kom tillbaka med en polare..tänkte nä snälla inte nu redan..
"...." var nog själv lite förvånad för polarn hade sagt att han skulle vara tillbaka om ca 1 timma..
ajja jag åt smörgås, packade lite saker och gick sen..känndes lite bättre  igår men ändå tungt att vara utan han..spec när man på nåt sett är orolig och sen inte kan sova pga mardrömmar.
Han kom till mig en sväng på kvällen då han inte hittade sina nycklar..han lyckas ju slarva bort dom ibland så hoppas att han hittade dom annars får jag väll hjälpa han sen..blev glad när han kom för jag fick chansen att krama och pussa han..och förklara lite snabbt om varför jag bli känslig..men det var lugnt.
Får se hur länge dom polarna stannar idag hos han...hoppas inte allt för länge och att de inte sen blir nå mer..vill ju mysa med han och sen få uppp pynten igen som vi fick ta ned förra helgen.

Ajja tills han hör av sig så ska jag fortsätta fixa bland mina bilder och få över det på usb. och sedan duscha och koka pasta åt mig så man kanske håller sig mätt lite längre..
saknar min sötnos otroligt mycke och dessa... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar