me and babe and our kids

me and babe and our kids

måndag 5 december 2011

måndag igen.......

Är en aningen trött och lite hungrig...igen -.-'' ..var tidigare med en vännina till fiket och handla 2 ostfrallor, på vägen tillbaka till skolan så lyckades jag tappa ena halvan av ena ostfrallen + bägge påläggen..FUCK!!..jag blev aningen sur men tänkte lämna det ti fåglarna med min vännina tog upp dom ..Hon hade ju rätt borde ju plockat upp efter mig med tanke på att en såg när jag tappade den ^^'.

Helgen har varit rätt lugn..julpyntat lite och sett film.. "...." pappa var på besök i fredags på kvällen och sen senare så kom några av "..." vänner och hälsade på.. dom satt och kolla lite film och snackade..jag satt en stund i rummet, sen gick jag ut i köket och lekte lite med min data..
fick besök igen på lördagen och det var rätt lugnt..var ju pissväder ute iaf så man hade ingen lust att gå ut.
Tog och bakade en sockerkaka med björnbär åt sedan med vaniljsås.. känndes som jag gjort nåt fel fast jag följt receptet..

Fick min kamera och funka i helgen men dock så kan jag inte föra över nå bilder till datorn..Sur som fan e man att nåt ska skita sig med den kameran..tror att det är glapp i sladden men hur jag än har försökt hålla den så blir det ingen skillnad.
Kanske måste skaffa en ny kamera så småningom? e ju ofta den krånglar.. men den funka ju än så länge.
Måste iaf så småning om skaffa en ny hemtele då min har pajjat -.-''..hade ju iof räknat med det då katten hade skitit på den men man hoppades ju på lite tur.

Men förhoppningsvis så är det inget som förstör min dag men skulle det hända så blir det nog bättre till ikväll när jag och "....." ska se wednesday 13 :D

1 kommentar: