me and babe and our kids

me and babe and our kids

tisdag 6 december 2011

wednesday 13 (5/12-11)

Igår var en riktigt grymt bra kväll :)
Tog tåget vid halv sex (lite försenad) och var framme vid triangeln kring halv sju..
Då satte vi igång sökandet efter KulturBolaget (kb)..vilket inte var det lättaste men vi hittade till slut :)
var framme lagomt till dom börja släppa in folk. Det var inte alls som jag hade föreställt mig hehe men det var ett soft ställe :)
"...." köpte en tröja nästan på engång vi kom dit, själv så hade jag beslutsångest..så jag fick till slut ge ".." mina pengar och be han köpa och överaska mig :)
vid 20 tiden så kom ett förband och spela några låtar..jag lyssnade inte direkt på vad han sjöng men dom var iaf helt okej.
vid 21tiden(?) så kom wednesday upp på scen och då var det föllt ös från början tills en kortare paus och sen tills allt var helt över. Fotade ca 101 bilder men troligen så är alla mer eller mindre suddiga :/ men minnet finns och bilder :) + att vi båda har tröjor samt biljetter kvar :)
Hade gärnat sett han fler gånger och hoppas att den chansen kommer.
har ju inga bilder ännu..men detta är trycket på min t-shirt iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar