me and babe and our kids

me and babe and our kids

tisdag 27 december 2011

gäääääääääsp................

somna först nångång efter halv fyra i morse :/
var jätte trött men kunde inte somna pga smärtan i knät...svullnaden har gått ned nu lite och jag kan gå ordentligt men gör ont ännu.
Ville verkligen inte kliva upp när klockan ringde..snooza i typ 30min sen var de o tvinga sig själv att kliva upp fast man e trött och vill sova..
När jag ska duscha så ser jag en spindel..Förbannad som fan blir jag och spolar på den och tänker "dö din jävel"...fast den mest troligt är död så våga jag knappt så i duschen för jag var räd att den skulle komma fram.
ska snart göra mig färdig och komma iväg till skolan..blir lite sen men orkar inte bry mig när jag är så trött.
Börja tänka på att en av lärarna kommer säkert komma och gnälla en del på mig..Hoppas inte det för jag pallar inte med den människan. Funderar på att gå hem om han komme roch öppnar truten för han får mig alltid på riktigt dålig thumör när han varit i farten..

ajja bästa och äta frukost och torka håret så man kommer iväg...men vill hellre SOVA!!!!!! ...dumma skola -.-''

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar