me and babe and our kids

me and babe and our kids

torsdag 1 december 2011

fredag!

är en väldig trötter idag..har inte lust och göra något annat än o sova.

Var igår till sjukgymnasten och trodde min rygg skulle gå av ^^'
Fick veta att de är troligen en disk som hoppat ur så man får rätta till det..(vet inte hur jag ska förklara riktigt)
och de kommer troligen bli återkommande för mig.
Ska Försöka träna upp musklerna i ryggen (övre delen än så länge då han bara tog den igår och ska kolla ländryggen osv nästa vecka).
Känndes lite obekvämt att stå utan tröja men visste att han måste kunna se ryggen ordentligt.
Känndes endel i ryggen när man gick därifrån men släppte efter en stund..fick riktiga smärtor på kvällen..vet inte om det är nåt som hör till men det får jag ta reda på nästa vecka :P

När jag kom hem så la jag mig under täcket och vilade lite "...." hade nyligen somna om när jag kom hem så ville inte väcka honom + att jag var lite frusen när det blåste och regnade ute,
Såg nån rolig julfilm igår som jag inte vet namnet på haha..
sen var jag nannig och somnade :P vakna dock sedan av hunger så fick mummsa ostbågar hihihi...

Hoppas denna dag tar slut snart..vill heeeeeeeeeeeeeeeem!!

BTW bara 3dagar kvar :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar